Eminevim Hakkında Müşteri Yorumları

Bu alan sadece yorum belitmek içindir. Sorularınız için lütfen anasayfa' daki bilgi formunu doldurun.
yahya kamçı

yahya kamçı

Bu sistem sayesinde iki yılda faizsiz ev sahibi olduk evimize taşındık şu an ödemelerimiz devam ediyor Eminevime minnettarız
23.01.13 10:25
MUSTAFA SEVİNÇ

MUSTAFA SEVİNÇ

BENDE 80000 TLLİK BİR EVE GİRDİMŞÜKROLSUN EVİMİ ALDIM.EMİNEVİME VESİLE OLDUĞU İÇİN TEŞEKKÜRLER
20.01.13 03:27
MUSTAFA SEVİNÇ

MUSTAFA SEVİNÇ

BENDE BU SİSTEME GİRDİM 80000 TLİK EVİMİ ALDIM EMİNEVİME BÖYLE HİZMETLERİNDEN ÖTÜRÜ TEŞEKKÜR
20.01.13 03:16
DURSUN BAL

DURSUN BAL

İNŞALLAH HAYIRLISI OLUR. BİZDE KAYIT YAPTIRDIK BAKALIM. BAŞKA Bİ ALTERNATİF YOK YANİ. YA EV SAHİBİ OLACAKSIN YADA KİRACI
18.01.13 03:08
münire dal

münire dal

Bizde yeni duyduk bu sistemi bir bayan olarak gün yaptığımız için sistemde aynı öyle işliyormuş kolayca anlayabildim galiba biraz araştırmayla bu iş olur:)) inşaallah:))
16.01.13 06:54
ali öz

ali öz

25000 tl lik ben araba almak istiyorum vade ortasında tesliim seçeneğiyle peşinatsız ala bilirmiyim birde organisazyon ücreti ne kadar alınır organisazyon ücreti 25000 tl üzerine ekleniyormu. toplamda ne kadar öderim 25000 tl lik araba alımına girsem
15.01.13 10:46
AHMET AK

AHMET AK

BENDE GİRDİM
15.01.13 02:51
HAKAN AĞCE

HAKAN AĞCE

S.A BAN SADECE ORGANİZASYON ÜCRETİNİ VEREREK 100000 TL LİK BİR EVE GİRMEK İSTİYORUM. KİRA YARDIMI İSTEMİYORUM.AYLIK TAKSİTLERİM VE VADEM KAÇ AY OLUR. TESLİMAT TAHMİNEN KAÇ AY SONRA OLUR. AYRICA 100 BİNLİK EVE GİRDİM AMA TESLİMAT GELDİĞİNDE ALACAĞIM EV 80 BİN DEĞERİNDE YADA 120 BİN OZAMAN NASIL OLUYOR.BİLGİ ALIRSAM KISA ZAMANDA SEVİNİRİM.
15.01.13 02:46
emrah kaya

emrah kaya

bende katılmak istiyorum ama elimdeki peşinatım gider diye korkuyorum bu zaman kadar hi böle bi işe girişmedim bu knuda birileri bize yardımcı olursa sevinirim
14.01.13 06:29
ismail gürçay

ismail gürçay

arkadaşlar şu organizasyon ücreti ne kadar oluyor bi yazar mısnız?
13.01.13 05:24
ÖMER KÖROĞLU

ÖMER KÖROĞLU

SELAMÜN ALEYKÜM HERKESE HAYIRLI GÜNLER YENİ ÜYEYİM İÇİM RAHAT EMİNEVİMİ TERCİH ETTİĞİM İÇİN ALLAH KİMSEYİ BANKALARA DÜŞÜRMESİN.
12.01.13 11:47
ESRA YİĞİT

ESRA YİĞİT

EMİN EVİMLE EV YAPTIRABİLİRMİYİZ
09.01.13 11:37
esra yigit

esra yigit

BU SİSTEME BENDE KATILMAK İSTİYORUM AMA BİR TÜRLÜ KARAR VEREMİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ
09.01.13 11:40
tuncay

tuncay

ben 80 bin tl değerindeki bölümü seçtim.yalnız merak ettiğim sıra bana geldiğinde bulduğum evin değeri muhakkak 80bin olmasımı lazım.yani kısaca 75bin olursa veya daha fazla olursa nasıl olur
07.01.13 04:49
HASAN TAŞKIN

HASAN TAŞKIN

emin evim güvenin ve işbirliğinin adresi.sizlere her tür kolaylığı sağlayan ve anlayışla sizlerle ilgilenen birilerinin olması gerçekten güzel.ben 3 yılı aşkın üyeyim.yakında teslimat olacak .valla heyecanla bekliyoruz...tüm emin evim çalışanlarına saygılar...
06.01.13 09:37
Oğuzhan YıLdırak

Oğuzhan YıLdırak

ArabaLara Kaç Ay TaKsite BöLüyosunuz Kaç Para Peşin Alıyosunuz 18. MiLyarLık ArabaYa...:)
05.01.13 05:03
ENGİN SEKİZOĞLU

ENGİN SEKİZOĞLU

SİSTEME ÇEKİNDİĞİM VE KORKTUĞUMDAN GİREMİYORUM ELİMDE OLAN NAKİT PARAMI KAYBETME KORKUSU YAŞIYORUM LÜTFEN BANA YARDIMCI OLUN ARKADAŞLAR TEŞEKKÜRLER..
31.12.12 09:01
AHMET POLAT

AHMET POLAT

bizde inş.katılmayı düşünüyoruz ama yeterli bilgiye sahip değiliz malesef zorlanır mıyız diye düşünüyoruz:(biligi werir misiniz ltfen
28.12.12 06:19
yorumcu

yorumcu

bende gircem ama herkezmi memnunolur bu sisteöden bi şkayetçi olan yokmu
27.12.12 12:15
İLYAS KARAKAŞ

İLYAS KARAKAŞ

SELAMÜN ALEYKÜM. BU ZAMANA KADAR 2 TANE KOOPARATİFE GİRDİM VE ÇIKTIM. NEDEN ÇÜNKÜ SONUNDA BENİM HİÇ Mİ HİÇ İSTEMEDİĞİM KREDİ ÇEKTİRİP BORCU KAPATMAMI İSTEMELERİ. BEN FAİZSİZ EV SAHİBİ OLMAK İÇİN EMİNEVİM İ TERCİH ETTİM 1 AYLIK ÜYEYİM. İNŞALLAH HAYIRLISI OLUR. ALLAH KİMSEYİ UTANDIRMASIN.
25.12.12 07:21

Biz Sizi Arayalım

Captcha
! .